Що робити, якщо на Android не працює передача даних

Вийти в глобальну мережу можна не тільки з ПК, але і зі смартфона, планшета і навіть «розумних годин. Однак виникають ситуації, коли на Андроїд не працює передача даних, тобто не виходить включити інтернет. Статися це може з різних причин. Розглянемо їх.

Передача даних на АндроїдіПередача даних на Андроїді

Перевірте баланс

Першим ділом потрібно дізнатися, чи достатньо коштів на телефоні або планшеті для виходу в інтернет. Виняток – коли абонент використовує мобільний інтернет за передплаченого тарифом.

Якщо передплаченого тарифу немає, перевірте рахунок. Кожен оператор самостійно визначає числову комбінацію для запиту балансу. Зазвичай вона вказується на SIM-карті.

Збій в роботі APN

APN (Access Point Name) – це точка доступу, з якої лунає інтернет. Щоб вона працювала справно, потрібно правильно налаштувати параметри смартфона. Складність полягає в тому, що кожен оператор зв’язку встановлює свої значення для APN.

Найпростіший вихід з даної ситуації – звернутися в сервісний центр і попросити допомоги у кваліфікованого фахівця. Але якщо такої можливості немає, виправити проблему доведеться самостійно.

Основні дані, які нам знадобляться, вказані на сайті оператора. Якщо виникло питання, чому на телефоні Android не включається інтернет, зазвичай це з-за того, що збиваються настройки доступу до мережі.

Задати параметри можна і вручну:В інших операторів дізнатися про налаштування інтернету ви зможете, зателефонувавши на гарячу лінію. Зазвичай параметри автоматично налагоджуються в телефоні. В якості підтвердження повинно прийти повідомлення, що інформує про успішне встановлення нових налаштувань.

  1. Відкрийте в налаштуваннях вкладку «Ще».

2. Виберіть графу «Мобільна мережа». Відкриється меню. Виберіть пункт «Точка доступу APN».

3. Натисніть на опцію додавання нового підключення. Зазвичай вона позначається значком +.

4. Заповніть поля «Ім’я», «APN», «Ім’я користувача», «Пароль» (інше чіпати не потрібно, там за замовчуванням встановлені правильні показники). Значення, які потрібно вводити, дізнайтеся в оператора. Після внесення змін перезавантажте телефон.

У операторів Vodafone UA, Lifecell, і Київстар точка доступу дуже проста: Internet. Всі інші налаштування залиште без змін.

Наведемо приклад налаштувань оператора “Київстар”:

  • Назва з’єднання (Connection name): Kyivstar (Можна ввести будь-яку назву)
  • Канал даних (Data Bearer): GPRS / EDGE / 3G
  • Точка доступу (Access point name):  internet
  • Тип авторизації (Authentication type): Звичайний (Normal)
  • Домашня сторінка (Homepage): http://www.kyivstar.net

Погане покриття сети

Данні можуть відрізнятися в залежності від моделі смартфона. Якщо за допомогою ручної настройки не вдалося включити передачу даних, рекомендуємо звернутися в сервісний центр вашого оператора.

Передача даних на пристрої з операційною системою Android може не працювати через поганий зони покриття. В такому випадку найпростіше змінити місце розташування. Зрозуміти, що ви перебуваєте поза зоною дії мережі, можна по індикатору на телефоні.

Ще одна ознака слабкої мережі – повільна робота інтернету – точка доступу просто пропадає.

З покриттям мережі можуть виникати й інші проблеми. Приміром, в налаштуваннях смартфона обраний режим LTE/4G, при цьому пристрій знаходиться лише в зоні 3G. Природно, доступ до інтернету не буде надано. У такому разі:

  1. Відкрийте настройки смартфона.
  2. Перейдіть у вкладку “Підключення” і виберіть “Параметри мобільної мережі”.
  3. Відкрийте «Режим мережі» і встановіть автоматичне перемикання між LTE, 3G і 2G.

Якщо після цього інтернету все одно немає, виберіть конкретне значення – 3G або 2G. Якщо ви знаходитесь в зоні (наприклад, в поїзді), де оператор не має покриття, перераховані вище дії не допоможуть.

Проблеми з оператором мобільного зв’язку

Якщо включена мобільна передача даних, а інтернету немає, можливо, відсутні правильні настройки. Дізнатися їх найкраще в оператора.

Параметри зміняться автоматично або потрібні значення прийдуть на телефон у SMS-повідомленні. Як встановити їх – ми описували вище.

Альтернативні дії

На різноманітних форумах часто обговорюється питання, що робити, якщо на Андроїд немає передачі даних? Швидше за все, вона просто відключена. Тоді:

  1. Відкрийте «Установки».
  2. Виберіть пункт «Бездротові мережі» => «Ще».
  3. Зайдіть в «Мобільні мережі». Тут поставте галочку біля пункту«Передача даних включено».

Якщо після застосування вищенаведених способів інтернет все одно не підключається, є ще один метод, який іноді дозволяє відновити доступ:

  1. Вийміть з включеного телефону акумулятор.
  2. Утримуйте кнопку живлення 30 секунд.
  3. Вставте батарею.
  4. Увімкніть телефон.

Іноді допомагає скидання до заводських налаштувань пристрою.

Підсумки

Передача даних може не працювати з різних причин: внаслідок оновлення системи Android, неправильних налаштувань, відсутності коштів на рахунку. Щоб відновити доступ до інтернету, використовуйте вищевказані способи. Якщо налагодити інтернет самостійно не виходить, зверніться за допомогою до операторів зв’язку.

Як пришвидшити інтернет на Android: Відео