З плином часу багато мобільні аксесуари стають все більш технологічними. Бездротові гарнітури – не виняток. З їх допомогою можна не тільки спілкуватися, але й керувати дзвінком, слухати музику, а деякі моделі навіть підтримують голосові команди. Гарнітури відрізняються за типом, формою і характеристики, але всі вони вимагають правильного підключення. Якщо телефон не бачить Bluetooth-гарнітуру, значить, ви щось зробили не так.
Основні причини виникнення проблеми
Найпоширеніші причини виникнення помилок з підключенням наступні:
- вимкнений гарнітура;
- відсутність заряду акумулятора;
- не збігається версія модуля бездротового зв’язку;
- вихід з ладу гарнітури на апаратному рівні;
- не синхронізуються.
Найбільш «популярною» причиною, чому телефон не бачить гарнітуру Bluetooth, виступає остання – відсутність синхронізації. Але це тільки у випадку, якщо Bluetooth-пристрій нове і раніше не використовувалося.
Однак не варто хвилюватися. Зазвичай все, що потрібно для з’єднання, – включити Bluetooth і вибрати зі списку знайдених пристроїв потрібне.
Як вирішити проблему
Уникнути виникнення проблем можна ще при покупці аксесуара – уточніть версію вашого модуля Bluetooth. Якщо вона збігається з вимогами гаджета – все в порядку. Якщо ж версії різні – підберіть підходящий варіант.
Включаємо гарнітуру
Іноді користувачі банально забувають включити обладнання. Для цього натисніть на кнопку включення (де вона розташована, зрозуміло інтуїтивно, але, якщо ви її не знайшли – дивіться інструкцію до моделі).
Іноді замість кнопки включення може бути важіль або інший перемикаючий елемент, але в такому випадку це не має значення. Повинен загорітися індикатор, що позначає роботу апаратури. Після цього на телефоні вмикайте пошук пристроїв поблизу.
Перевіряємо заряд акумулятора
Якщо Android не бачить Bluetooth-гарнітуру, а ви її включили і точно знаєте, що вона сумісна з вашим телефоном – перевірте, чи заряджений у неї акумулятор. Зробити це просто – увімкніть аксесуар. Якщо індикатор поміняв колір, блимає або взагалі не включився (на кожній моделі по-різному) – це ознака низького заряду. Зарядіть пристрій і продовжуйте користуватися.
Оскільки в більшості гарнітур використовуються звичайні літій-полімерні акумулятори, заряджати їх варто за тим же принципом, що і смартфони, планшети, телефони та іншу техніку.
Оптимально підтримувати заряд не нижче 40% і намагатися не давати акумуляторної батареї (АКБ) перезаряджатися, особливо в жарку погоду.
Виконуємо синхронізацію
Зазвичай, новий пристрій при першому включенні автоматично входить в режим видимості і сполучається з телефоном без проблем. Якщо це потрібно зробити вручну, то:
- Затисніть клавішу живлення, поки світлодіод живлення не почне блимати.
- Зі списку видимих пристроїв у телефоні, виберіть підключається.
Якщо у вас не кнопка, а інший вид перемикача, шукайте додаткову клавішу на корпусі гарнітури. Виробник обов’язково робить кнопку скидання синхронізації, але може маскувати її під елемент дизайну. Не виходить знайти таку кнопку – читайте інструкцію до виробу. Цілком можливо, що скидання здійснюється комбінацією клавіш.
Іноді телефон не може включити Bluetooth. Причини можуть бути різні – наприклад, невідповідна прошивка, незручний формат налаштувань або вихід з ладу модуля бездротового зв’язку.