Відчуваючи будь-які проблеми з доступом в інтернет, користувач починає виявлення причини неполадки або помилки підключення. У разі використання бездротової точки доступу від маршрутизатора, беруть участь два компоненти – це сам маршрутизатор і мережевий адаптер, встановлений у ноутбуці користувача. Найчастіше, помилка криється саме в одному з цих елементів, тому і виправляти доведеться налаштування представленого обладнання. У більшості випадків виною всьому некоректна робота або відсутність драйверів.
Досвідченими користувачами прийнято ділити всі причини відсутності зв’язку на кілька різних видів. Їх усього два, і вони такі:
Проблема адаптера бездротових мереж або точки доступу, як усунути її, залежить саме від перерахованих факторів. Часто причинами проблем стають неполадки у постачальника послуг, усувати і вирішити які користувач самостійно не зможе.
Часто неполадок у провайдера немає, просто абонент забув заплатити абонплату.
Однак, якщо на роутері світиться сигнал, який свідчить про те, що пристрій пінгується і приймає дані від провайдера, а домашні девайси відчувають проблеми з підключенням, то усунути несправності можна шляхом програмного втручання.
Максимально простими методами будуть такі:
Необхідно відкрити параметри маршрутизатора. Це виконується шляхом введення відповідної адреси, імені та пароля. Адреса, якщо її не змінював користувач, зазначена в наклейці на корпусі маршрутизатора. Оригінальні ім’я та пароль: “admin, admin” або схожі.
Відшукати і зайти в розділ Wireless або схожий за назвою. Там слід перевірити активацію роздачі даних для підключених користувачів.
Рекомендується провести перевірку ввімкнення DHCP-сервера в однойменному розділі. Як останній варіант можна провести скидання мережевих налаштувань до оригінальних. Це виконується в спеціальному розділі.
Іноді зміна типу підключення може допомогти виправити проблему. Для цього слід зробити таке:
Якщо скидання налаштувань не допомогло, то рекомендується в параметрах маршрутизатора змінити канал роботи. Оптимальними вважаються канали під номерами п’ять, шість або одинадцять.
Важливо! До типів підключення відносяться літерні значення. Бажано вибрати змішаний тип b/g/n, як зазначено на малюнку.
Драйвера можуть давати збої через стару версію або просто проблеми в установці. Для усунення необхідно відкрити диспетчер завдань і відшукати використовуваний адаптер. Натиснувши на ньому правою кнопкою миші, вибрати кнопку оновлення драйверів для нього.
Якщо це не виправить ситуацію, тоді потрібно видалити драйвери і встановити останню версію самостійно. Можна використовувати інсталяційний диск.
Часто користувач дійсно вводить неправильний пароль. Дуже важливо дотримуватися регістру, оскільки великі літери необхідно вводити саме великими. Слід перевірити встановлену мову клавіатури, можливо пароль англійською, а розкладка встановлена українською, або навпаки.
У разі збоїв пароля доступу на адаптері, необхідно перезавантажити підключення. Для цього можна вимкнути адаптер натисканням поєднання клавіш Fn+клавіші з ряду F з намальованою антеною.
Не завадить перевстановити його драйвери, оскільки збій трапляється у зв’язку з некоректною роботою програмного забезпечення пристрою.
Будь-які установки, що стосуються протоколів TCP/IP проводяться в налаштуваннях операційної системи “Віндовс”. Для всіх елементів необхідно домогтися автоматичного отримання необхідних адрес. Якщо отримання вже автоматичне, то рекомендується застосовувати встановлювані вручну адреси серверів DNS. Відповідним варіантом буде прописати 8.8.8.8.8 або 8.8.4.4, що відповідає адресам сервісу Google.
Якщо разом із четвертою версією протоколу використовується ще й шоста, то її слід повністю вимкнути (можливо, провайдер не використовує DHCP-сервер, а активний протокол IPv6 спричиняє появу в системі конфліктів).
Найпоширенішою і найкориснішою програмою можна назвати NetAdapter Repair. Це спеціальна утиліта, яка призначена для пошуку та усунення всіляких збоїв і помилок. За принципом роботи схожа на стандартний інструмент операційної системи Windows – “Службу пошуку несправностей”.
Програма проста в роботі, необхідно тільки запрограмувати проведення необхідних тестів і активувати роботу. Після буде показано кількість помилок, а також виконано їх виправлення.
Причиною проблем зі з’єднанням є велика віддаленість від роутера. Виникає зниження стабільності та якості підключення. Виправити ситуацію допоможе тільки переміщення ближче до точки доступу або використання підсилювачів і ретрансляторів сигналу.
Відбувається така ситуація, коли браузер не може відкрити сторінки, а деякі месенджери нормально функціонують. Це трапляється через неправильні параметри DNS. Слід зробити так:
Можлива відсутність активності на індикаторі вай-фай.
Важливо! Слід перевірити коректну роботу кнопки ввімкнення. Може знадобитися перевстановити програмне забезпечення роутера. Також не виключені пошкодження проводів, які йдуть до маршрутизатора.
Можливі апаратні поломки, які можуть статися як з адаптером, так і роутером. Знадобиться ремонт або заміна обладнання.
Будь-які проблеми з мережевим обладнанням часто вирішуються програмним шляхом. Іноді буває достатньо змінити тип підключення або параметри протоколів. Може допомогти перевстановлення драйверів адаптера. Однак не виключені й апаратні поломки, за яких необхідний ремонт.
Ми використовуємо файли cookie для максимальної зручності користувачів. Перебуваючи на сайті, ви приймаєте правила використання файлів cookie.
Privacy policy