Смартфони, що працюють на операційній системі Android, найпоширеніші, оскільки поєднують у собі практично безмежні функціональні можливості, зручний інтерфейс, надійність і відносно прийнятну вартість. Але при виникненні позаштатних ситуацій користувачі задаються питанням, чому телефон не підключається до wifi, що слід зробити в цьому випадку.
Ставлячи собі запитання, що робити, якщо телефон не під’єднується до wifi, потрібно знати, що насамперед потрібно провести первинну перевірку телефону і мережевого обладнання.
Спочатку потрібно визначити, з якою проблемою довелося зіткнутися користувачеві:
Незалежно від того, про яку проблему йдеться, і до якої мережі користувач під’єднується (домашньої чи громадської), необхідно виконати такий алгоритм дій:
Зверніть увагу! Якщо не вдається вийти в інтернет через громадську мережу, то, найімовірніше, проблема криється в самій точці доступу.
У цьому разі буде розглянуто розв’язання проблеми, якщо з гаджета під’єднатися не виходить, пристрій просто не під’єднується до віддаленої точки доступу.
Користувачі найчастіше пишуть про такі помилки:
Зробити нижчеописані кроки рекомендується в тому випадку, якщо раніше пристрій уже мав доступ до цієї мережі. Попередньо маршрутизатор і смартфон потрібно перезавантажити.
На завершення потрібно повторно підключати мережу.
Якщо не вдається підключитися до мережі, то цілком можливо, людина забула або неправильно вводить ключ доступу. У цьому разі розв’язання проблеми буде єдиним – скинути маршрутизатор до заводських конфігурацій, після чого заново здійснити налаштування і задати новий пароль.
Якщо ж людина пам’ятає пароль, то в налаштуваннях роутера можна просто змінити пароль. Для цього потрібно один раз ввести старий код доступу, двічі новий, зберегти зміни і перезавантажити мережеве обладнання.
Якщо користувач не може під’єднатися до вай-фай з телефона, то також потрібно переконатися в належній якості сигналу. Іноді в поганій швидкості винні сусіди, які теж використовують маршрутизатори. Зовнішні/внутрішні антени, які, перебуваючи поблизу, створюють одна одній перешкоди.
Для вирішення проблеми в налаштуваннях маршрутизатора необхідно знайти вільний канал і перейти на нього, щоб не створювати перешкоди.
Для перевірки якості сигналу можна скористатися безкоштовними онлайн-сервісами, які автоматично в режимі реального часу перевіряють характеристики сигналу.
Ще телефон не може підключитися до wifi через застаріле програмне забезпечення. Програмні компоненти необхідно оновлювати не тільки на смартфоні, а й маршрутизаторі. Як правило, на сучасні пристрої при кожному виході оновлення на екрані відображається сповіщення.
Якщо ж ні, то перевіряти наявність утиліт потрібно на офіційних сайтах розробників обладнання.
Мало хто знає, але утиліта від сторонніх розробників Freedom незрозумілим чином відключає інтернет через вайфай мережі. Поки що незрозуміло відбувається це через програмні конфлікти чи спеціально. На жаль, така програма не єдина, останнім часом їх все більше і більше.
Перш ніж видаляти подібні додатки, необхідно в самому додатку натиснути “Стоп” і лише після цього видаляти додаток. Додатково рекомендується встановити антивірус і провести глибоке сканування системи.
Якщо не можу підключити телефон до wifi, то пристрій обов’язково потрібно перевірити на наявність шкідливих програм в операційній системі. Щоб переконатися в їхній відсутності, рекомендується в Play Market знайти і встановити антивірусну програму.
Після встановлення додаток потрібно запустити і почати глибоке сканування системи. Виходячи з результатів сканування, можна робити відповідні дії. Можливо, утилітою буде запропоновано видалити шкідливі компоненти або ж буде потрібно скинути пристрій до заводських конфігурацій.
Такі помилки в більшості випадків виникають через неправильно введений новий пароль. Тому потрібно насамперед переконатися в правильності введеного ключа доступу.
Якщо ж пароль введений вірно, то цілком можливо, що телефону просто у вай-фай мережі встановлені “погані” параметри. Йдеться про режим роботи мережі (b/g/n/ac), регіон, ширину каналу, тип використовуваної безпеки. Перестати підключатися до мережі смартфон може навіть з тієї причини, що йому не сподобалося ім’я мережі (SSID).
У цьому разі рекомендується методом проб змінювати параметри в налаштуваннях мережі. Зрозуміло, що можливість є експериментувати тільки з домашньою мережею (будинок, квартира тощо).
Досить часто можна бачити проблему, під час спроб підключення до мережі wifi зависає зі статусом “Отримання IP-адреси”. Відбувається це, як правило, з трьох причин:
Для розв’язання проблеми потрібно вжити таких заходів: відкрити властивості потрібної бездротової мережі та переконатися, щоб у параметрах IP було встановлено DHCP.
Далі потрібно перевірити, чи працює сервер на маршрутизаторі. Найімовірніше, він функціонує, але про всяк випадок потрібно переконатися в його працездатності.
Якщо Андроїд не під’єднується до вайфаю, потрібно переконатися в працездатності з’єднання з бездротовою точкою доступу.
Раніше в статті вже йшлося про те, що для перевірки функціонування wifi мережі необхідно під’єднатися до маршрутизатора з кількох інших пристроїв. Якщо вони підключилися до мережі, і з них вдалося вийти в інтернет, то проблема криється не в маршрутизаторі, а смартфоні.
Якщо підключення відсутнє, то потрібно з’ясувати – не працює маршрутизатор або ж інтернет відсутній зовсім через проблеми у провайдера. Для цього мережевий кабель потрібно підключити безпосередньо до ПК і перевірити підключення.
Робити ці дії можна лише в тому разі, якщо у користувача є доступ до налаштувань маршрутизатора. Для змін параметрів потрібно зайти у веб-інтерфейс роутера.
У налаштуваннях мережевого обладнання потрібно знайти розділ “Wireless” і постаратися встановити такі параметри:
Зверніть увагу! В імені мережі не повинні бути використані російські літери.
Якщо роутер перевантажений, то його необхідно якомога швидше перезавантажити. Для цього потрібно блок живлення відключити від мережевого обладнання і після закінчення 10-15 секунд увімкнути повторно. Через кілька хвилин після запуску пристрій має підключитися до бездротової мережі.
Щоб надалі подібні явища не спостерігалися, рекомендується своєчасно оновлювати програмні компоненти пристрою або зробити перепрошивку.
Якщо всі випробувані способи не забезпечили належного ефекту, рекомендується звернутися в сервісний центр. Цілком можливо, що проблема в залізі і якась деталь вийшла з ладу.
Причин, чому не під’єднується вай-фай на телефоні, досить багато, тому для вирішення проблеми важливо встановити першопричину.
Ми використовуємо файли cookie для максимальної зручності користувачів. Перебуваючи на сайті, ви приймаєте правила використання файлів cookie.
Privacy policy