Планшети зробили бум на ринку технологій і практично замінили собою застарілі персональні комп’ютери та ноутбуки. Будь-який мобільний пристрій має можливість з’єднання з бездротовими мережами. Однак все частіше зустрічаються запити в пошукових системах – чому планшет не бачить вай-фай мережу, хоча вона є. Суть проблеми полягає в тому, що пристрій не може розпізнати точку доступу та під’єднатися до неї, хоча користувач впевнений у тому, що сигнал є і точка активна.
Сьогодні всі наявні на вітчизняному ринку планшети мають кілька способів доступу до мережі Інтернет. Деякі набули більшого поширення, інші – меншого.
Основні способи з’єднання з Інтернет:
Зверніть увагу! Для планшетів найбільш широкого поширення для доступу в Інтернет набуло бездротове з’єднання Wi-Fi.
Пов’язано це з тим, що деякі пристрої не мають підтримки СІМ-карт, відповідно, і мобільного з’єднання. А мережа Wi-Fi є практично в кожній квартирі як домашня точка доступу.
Якщо планшет перестає працювати в мережі або знаходити її, не має змоги підключатися до точки доступу, то це свідчить про різноманітні помилки чи збої як з боку пристрою, так і з боку роутера чи маршрутизатора.
Планшет погано ловить Wi-Fi, що робити? У випадках, коли пристрій зовсім не бачить мережу або погано її ловить, потрібно випробувати кілька рішень:
Способів усунути проблему на планшеті зовсім небагато. Це ввімкнення і вимкнення з’єднання, перезавантаження і скидання налаштувань. На цьому все. Однак можна спробувати змінити налаштування на самому роздавальному приладі.
Панель управління маршрутизатора найчастіше має одну сторінку з усіма можливими налаштуваннями і параметрами. Там можна поміняти ширину каналу, перевірити роботу Wi-Fi, змінити сам канал і провести більш тонкі зміни.
Зверніть увагу! Розділ, у якому проводяться зміни, може мати різні назви залежно від марки та моделі пристрою.
Що стосується зміни каналів, то можна спробувати переключити роутер на статичний шостий канал. Далі зберегти внесені зміни і перезавантажити його. Після ввімкнення роутера необхідно почекати близько хвилини і спробувати з’єднатися з планшета.
Також у налаштуваннях необхідно перевірити, щоб було встановлено режим роботи в стані “11bgn mixed”. Там же можна поекспериментувати зі зміною ширини каналу. Якщо функціями передбачено, бажано перевірити правильність встановленого регіону розташування абонента.
Власникам пристроїв від фірми Asus варто спробувати провести такі ж зміни в налаштуваннях, як і в першому варіанті. Меню та інтерфейс можуть трохи відрізнятися, проте розібратися нескладно. Спочатку спробувати встановити інші налаштування і параметри, змінити канал, режим роботи перевести в “only n”. Зберегти і спробувати перезавантажити. Якщо це нічого не дало, слід повернути всі попередні налаштування. Це ж стосується і приладів TP-Link.
Досить часто поширені такі випадки, коли під’єднатися до точки доступу вдається, проте зворотного зв’язку з нею немає або він нестабільний. У представленому випадку виявити неполадку складно, оскільки вона може мати місце як у роутері, так і планшеті. Але на відміну від схожих неполадок, у цьому випадку причина, найімовірніше, криється в самому гаджеті.
Розв’язати проблему можна за допомогою таких способів, покликаних поліпшити стабільність з’єднання або усунути неможливість отримання доступу до Інтернету:
Досить часто користувачі починають пробувати вносити різні зміни в параметри планшета і маршрутизатора, а проблема полягає в технічних неполадках у провайдера зв’язку.
На сьогодні є тільки два способи, за допомогою яких можна посилити слабкий сигнал маршрутизатора – програмний і апаратний.
Що стосується першого, то поки що не представлено нормальної програми або додатка, за допомогою якого існувала б можливість реального посилення якості сигналу, що надходить від Wi-Fi роутера. Всі представлені програми в основному тільки імітують поліпшення сигналу. Вони можуть моніторити потужність вхідних даних, рекомендувати заходи щодо прискорення, але видимого ефекту відчути не вдасться.
Більш “просунутими” є саме апаратні засоби, які насправді допомагають отримати результат. До них відносяться такі пристрої, які мають можливість поліпшення сигналу за допомогою кращого уловлювання без втручання в системні та програмні налаштування:
Зверніть увагу! Мінусом підсилювачів і репітерів є те, що для посилення отримання сигналу від Wi-Fi роутера їх потрібно підключати до планшета безпосередньо через дріт. Це знижує зручність користування.
У більшості випадків причиною того, що пристрій на операційній системі Android не може бачити бездротову мережу, є неполадка в маршрутизаторі або роутері. Це перевірено і доведено на досвіді більшості користувачів. У такому разі найбільша складність полягає в тому, що якщо це не домашня точка доступу, то особисто користувач не зможе виправити ситуацію, оскільки потрібен доступ до маршрутизатора.
Не завадить також визначити такі чинники:
Часто зустрічається проблема, коли значок мережі горить серійним кольором. Це може свідчити про те, що мережа недоступна або неактивна. У першому випадку слід зайнятися перевірками налаштувань бездротових мереж і спробувати перезавантаження пристрою. У другому випадку мережа може бути просто неактивною, і її слід увімкнути переміщенням повзунка.
Зверніть увагу! Планшет може не бачити мережу Wi-Fi через багато причин.
Може допомогти перезавантаження планшета та роутера. Також слід перевірити налаштування маршрутизатора. Якщо це не допомогло, варто спробувати скидання налаштувань гаджета.
Ми використовуємо файли cookie для максимальної зручності користувачів. Перебуваючи на сайті, ви приймаєте правила використання файлів cookie.
Privacy policy