Іноді виникає проблема з підключенням до всесвітньої мережі. Найчастіше це пов’язано з неправильною роботою мережевої карти. До цього можуть призвести різні причини – потрібно визначити, які саме, а потім усунути їх. Потрібно знати, що якщо адаптер, під’єднання до локальної мережі, вимкнено, як увімкнути його і що для цього необхідно зробити.
У цій ситуації необхідно знайти причину збою. Залежно від неї, коли немає підключення через локальну мережу, треба вжити заходів щодо виправлення ситуації.
Після проведення діагностики стану Віндовз іноді отримують повідомлення про неприпустимі значення параметрів, що є однією з можливих причин відсутності з’єднання.
Така помилка може виникнути, наприклад, у тому разі, коли відбувається автоматичне отримання параметрів підключення від провайдера.
Щоб її виправити, рекомендується перезапустити операційну систему і знову перевірити доступ в інтернет. Якщо це не призвело до виправлення ситуації, потрібно зробити перезапуск роутера. Для цього можна скористатися відповідною кнопкою на ньому або вимкнути, а потім увімкнути його.
У разі, якщо це не допомогло, потрібно запустити командний рядок від імені адміністратора і набрати команди:
Після цього треба закрити командний рядок і перевірити стан зв’язку зі всесвітньою мережею.
Це діагностичне повідомлення видається диспетчером пристроїв. При цьому на рядку, що відповідає адаптеру, можна побачити знак оклику на жовтому тлі. До цієї помилки може призвести таке:
У першому випадку потрібно встановити останню версію драйвера. Для усунення апаратної несправності доведеться звернутися до фахівців сервісної служби.
Для того, щоб провести оновлення драйвера, необхідно зайти в диспетчер, видалити пристрій, а потім інсталювати його заново. Робиться це таким чином:
Після цього виконують перезапуск комп’ютера і перевіряють наявність з’єднання.
Важливо! Потрібно стежити за тим, щоб було встановлено останню версію драйвера адаптера.
У такій ситуації може бути одна з таких причин:
У перших двох випадках перед з’єднанням із мережею треба забезпечити наявність у системі справного адаптера.
Якщо проблема в драйвері, це означає, що в диспетчері мають бути невідомі пристрої. У цій ситуації потрібно завантажити останню версію з сайту виробника і встановити її. Після цього в диспетчері пристроїв мережевий адаптер визначатиметься правильно.
Так відбувається в таких ситуаціях:
Мережеві адаптери на комп’ютері можуть бути двох видів: мережева карта і бездротовий пристрій.
Потрібно пам’ятати, що другий із них часто є на ноутбуках, але зазвичай відсутній на стаціонарному комп’ютері.
Для того, щоб виправити проблему, що розглядається, необхідно переконатися в тому, що цей пристрій встановлено і працює справно. Якщо його немає, потрібно підключати. У цьому разі буде необхідно встановити останню версію драйвера для нього.
Ці параметри можуть злітати в тому разі, якщо на комп’ютері використовуються деякі антивірусні програми.
Це можливо також у тих випадках, коли їх було некоректно видалено. Така зміна не дає змоги підключатися до інтернету.
У цьому випадку рекомендується скинути параметри карти командами:
При цьому не треба набирати знаки “.”, “;”. Після перезавантаження операційна система налаштує параметри в автоматичному режимі. Після цього з’єднання має запрацювати. У результаті нормальна працездатність мережевої карти має відновитися.
Для того, щоб виправити роботу з’єднання, може бути достатньо вимикати і вмикати його. Для цього потрібно зробити таке:
Після цього з’єднання з інтернетом має запрацювати.
Для того, щоб встановити зв’язок із провайдером, необхідно правильно встановити IP-адресу. Вона може бути статичною або динамічною. У першому випадку її вводять, у другому – щоб підключити, її отримують в автоматичному режимі.
Для проведення оновлення потрібно зробити таке:
У результаті цих дій оновлення адреси буде завершено.
Важливо! Після введення даних і підтвердження зв’язок з інтернетом має запрацювати. Потім у треї з’явиться значок зв’язку з інтернетом.
Коли одна з програм (зазвичай це очікують від антивірусних програм) внесла зміни в параметри зв’язку, може виникнути необхідність скинути TCP/IP. Якщо цього не зробити, буде пропадати зв’язок. Для цього потрібно запустити консоль і ввести кілька команд:
Після цього необхідно вийти з командного режиму і перезапустити комп’ютер.
Якщо використовується додатковий фаєрвол, то він може стати причиною проблеми. Потрібно спробувати його вимкнути.
Для цього потрібно зробити такі дії:
Іноді антивірус може відкоригувати параметри адаптера.
Для того, щоб перевірити це, треба тимчасово відключити його і перевірити наявність з’єднання.
Іноді причиною неполадки є конфлікт зі службами та додатками сторонніх виробників. У такому разі їх необхідно вимикати. Щоб унеможливити цю можливість, треба зробити перезапуск у такий спосіб, щоб використовувалися тільки ті, що входять в операційну систему. Для цього треба виконати таке:
Важливо! Після цього виконують перезапуск і перевіряють наявність з’єднання зі всесвітньою мережею. Як правило, після вжитих заходів ця помилка перестане з’являтися.
Щоб зв’язок працював, треба, щоб був інстальований драйвер, який має останню версію. Це програма, яка забезпечує роботу адаптера. Для цього необхідно зробити таке.
Потрібно зайти в диспетчер пристроїв. Серед його розділів потрібно відшукати той, який належить до мережевого обладнання. Розкривши його можна побачити ті пристрої, які на комп’ютері встановлено. Це інформаційний центр, що містить інформацію про пристрої ПК.
Потім потрібно вибрати його рядок і клікнути правою клавішею, потім у меню треба перейти до властивостей. На вкладці “Відомості” можна буде побачити код обладнання.
Скориставшись ідентифікаційним кодом можна буде в інтернеті знайти і завантажити потрібний драйвер.
Для цього необхідно виконати такі дії:
Важливо! Після цього проводять перезапуск операційної системи.
У цьому разі може йтися про відсутність, фізичну несправність або неправильний драйвер. Для того, щоб усунути проблеми, треба поставити мережеву карту або провести оновлення програми-драйвера.
У цьому разі потрібно визначити причину, яка призвела до проблеми. Вона може бути такою:
Іноді достатньо відключати і вмикати з’єднання для того, щоб зв’язок запрацював.
Це є можливим у разі відсутності адаптера на комп’ютері або через непрацюючу програму-драйвер. У першому випадку необхідно провести встановлення, а в другому – інсталювати останню версію.
Іноді трапляється так, що не виходить робити оновлення до останньої версії. У цьому разі пристрій необхідно видалити в диспетчері, а потім встановити заново. У цьому разі оновлення має пройти без проблем.
Напад комп’ютерного вірусу також може стати причиною того, що зв’язок зі всесвітньою мережею відключиться. Для того, щоб захиститися від нього, необхідно, щоб на ноутбуці працювала антивірусна програма. У деяких ситуаціях вона може провести лікування й усунути проблему. У такій ситуації іноді може знадобитися перевстановлення операційної системи.
За наявності складнощів із мережевою картою необхідно розглянути всілякі причини того, чому міг зникнути зв’язок, і знайти ту, що мала місце в цьому випадку. Потім треба зробити все можливе для усунення проблеми.
Ми використовуємо файли cookie для максимальної зручності користувачів. Перебуваючи на сайті, ви приймаєте правила використання файлів cookie.
Privacy policy