Немає ідеальних комп’ютерних систем і улюблені користувачами “вікна” теж мають свої недоліки. На деяких версіях їх безліч, а в поодиноких випадках немає взагалі. Сьогодні розглянемо, що таке помилка 638, як її краще виправляти і яких правил потрібно дотримуватися, щоб не допустити виникнення надалі.
Як зазвичай і трапляється, будь-який комп’ютер не застрахований від поломок. Особливо якщо на ньому реалізовано підключення до інтернету. Експерти розрізняють дві підкатегорії помилок, здатних перешкодити виходу в “глобальну мережу”:
Помилки 651, 638 та інші, що виникають у Windows 10, 11 та інших системах, з’являються у провайдерів, які використовують VPN-протоколи для з’єднання. У поясненні з’являється інформація: “Віддалений сервер не відповідає вчасно”. Зазвичай несправність виникає через те, що неправильно налаштовано протокол з’єднання. Сервер стає недоступним, і на екрані висвічується пояснювальне вікно з помилкою.
У провайдерів, у яких підключення здійснюється через протокол PPPoE, і шанс виникнення помилок цього класу зводиться до нуля.
Найімовірніший сценарій “виправлення” помилки для недосвідченого користувача – це пошук відповіді на всіляких тематичних сайтах. Та сама картина у разі запитання, що зробити, щоб збільшити швидкість інтернету. Але на сторінках, створених заради реклами, часто радять поміняти параметри налаштування протоколів під’єднання/мережі.
“Юзер” дотримується рекомендацій, змінює дані, але під час підключення до інтернету виникає 638-та помилка, і розуміє, що тільки погіршив ситуацію.
Для виправлення проблеми слід зайти в “Мережеві підключення”, далі – “Властивості мережевого адаптера” і упевнитися, що в рядку параметрів мережевого протоколу вказано на автоматичне отримання IP і DNS. Рідкісні випадки, коли провайдер використовує незмінну адресу.
Другою за поширеністю помилкою є найпростіша невідповідність версій драйверів для модему. За 3G/4G-швидкостей це не рідкість, розв’язується проблема підключення не складніше, ніж у минулому пункті для протоколу tcp.
Головною причиною, своєю чергою, буде встановлення або оновлення будь-яких програм, що конфліктують із модемом. Необхідно виконати такі дії:
Якщо такі є, клікаємо на іконку, і система сама все виправляє. У разі повторної помилки слід просто перевстановити драйвер конфліктного пристрою. У цьому допоможе встановлення програмного забезпечення.
За відсутності помилок проблема полягає в чомусь іншому. А якщо значки попереджають про поломку компонентів ПК, звісно, усуваємо їх.
У разі оптоволоконного підключення до комп’ютера проходить LAN-кабель. У разі виникнення помилки насамперед потрібно зайти в інтерфейс модему через командний рядок і подивитися, чи немає втрати Ping.
А також мережевий кабель, можливо, має пошкодження. У таких ситуаціях допоможе заміна дроту на новий.
Наступним кроком рекомендується подивитися на ADSL-індикатор модему. У разі зеленого датчика, що горить, просто почекати або перезапустити девайс. Не буде зайвим зайти в інтерфейс і подивитися в налаштуваннях, чи все гаразд.
Не така часта, але така, що має своє місце проблема. Полягає вона в знаходженні на диску вашого ПК шкідливої програми, що заражає файли і не дає встановити підключення до інтернету. Віруси – це справжній бич комп’ютерів усіх мастей.
Отже, щоб упевнитися в “чистоті” системи, всього лише слід провести повну перевірку файлів антивірусом, тоді всі шкідливі програми будуть видалені, а заражені вилікувані. Якщо віруси не було виявлено, навпаки, спробуйте деактивувати антивірус зовсім. Потім спробуйте підключитися до інтернету. Можливо, проблема в програмі, яка надмірно захищає систему.
З помилками реєстру все набагато простіше. Неполадки трапляються нечасто і тільки за тривалого терміну користування підключенням. Для їх усунення потрібно завантажити програму типу CCleaner, обравши потрібний пункт в інтерфейсі, або ж провести чистку реєстру Windows вручну.
Не виключена ймовірність поломки і у вашого провайдера. Якщо всі перераховані вище способи не допомогли усунути проблему, зателефонуйте в компанію – постачальника інтернет-послуг – і з’ясуйте, чи немає в них якихось помилок. Там вас проінформують, що робити надалі. Якщо це проблема провайдера або оператора, визначать час підключення інтернету.
На закінчення потрібно сказати про те, що багато помилок із цього класу вирішуються описаними вище способами. Крайній захід – повне перевстановлення системи, але воно практично ніколи не потрібне.
Ми використовуємо файли cookie для максимальної зручності користувачів. Перебуваючи на сайті, ви приймаєте правила використання файлів cookie.
Privacy policy