Чому пропадає Інтернет – очевидне запитання від користувачів у випадках, коли з’єднання починає вилітати, відвалюватися або просто перериватися. Назв представленої проблеми багато, а суть одна. Поява таких ознак і перебоїв, особливо під час виконання важливої роботи онлайн, може порушити спокій будь-кого. Зникнути з’єднання може через безліч причин. Найпоширеніші причини періодичних відключень діляться на внутрішні та зовнішні.
До перших належать фактори, за яких починає зникати Інтернет через неправильну роботу обладнання у користувача вдома. До других відносять фактори періодичного або постійного обриву на стороні обладнання за межами будинку, тобто у провайдера або на вулиці. Необхідно точно знати, чому зв’язок може вимикатися, і як виправити проблему з підключенням.
До таких причин, через які може губитися й обриватися зв’язок, належать будь-які проблеми з обладнанням користувача. Це може бути некоректність у налаштуваннях ноутбука, маршрутизатора або модему. До них також належать будь-які програмні або апаратні несправності обладнання. Наприклад, фізичне пошкодження кабелю у квартирі або збій операційної системи “Віндовс”.
Є найскладнішими у розв’язанні проблем із втратою зв’язку. Часто трапляється таке, що пристрої мають цілком нормальний вигляд, жодних зайвих лампочок не спалахує, а зв’язок не може нормально працювати: може з’явитися і заново загубитися. Йдеться про мережеві адаптери та маршрутизатори, які являють собою звичайних посередників між оператором і кінцевою операційною системою.
Перевірити працездатність представлених пристроїв можна за допомогою вбудованого “Диспетчера обладнання” в операційній системі “Віндовс”. Крім набору основного обладнання для функціонування ПК або ноутбука, тут представлено і мережеве обладнання, яке відповідає за те, що зв’язок може відключатися і включатися.
Зверніть увагу: несправне обладнання не завжди відображається в диспетчері як проблемне.
Для запуску “Диспетчера пристроїв” потрібно:
Подальші кроки полягають у пошуку та виборі зі списку необхідного маршрутизатора або адаптера. Поруч із ними не повинні загорятися червоні або жовті значки, які свідчать про неполадки. Якщо шуканих пристроїв узагалі немає в списку, значить вони зламані й не відображаються системою.
Знак оклику жовтого кольору навпроти говорить про те, що обладнання потребує налаштування. У такому разі знадобиться виконати кілька дій із драйверами. Знадобиться їх перевстановити або поставити, якщо їх немає в наявності.
Найчастіше всі параметри для мережевих пристроїв і операційної системи встановлюються один раз під час першого підключення, як дротового, так і через Wi-Fi. Після цього, якщо не трапиться кардинальних збоїв або навмисної зміни налаштувань, до них повертатися немає необхідності. Однак від випадкових перебоїв ніхто не застрахований, тому іноді доводиться здійснити встановлення параметрів заново. Може трапитися таке, що певні налаштування було змінено у провайдера.
Насамперед потрібно отримати перелік даних про всі мережеві налаштування у провайдера. Якщо вони є в наявності, можна приступати до перевірки. Різних варіантів параметрів для кожного з провайдерів існує досить багато.
За наявності даних можна перевірити старе підключення або створити нове згідно з інструкцією. Крім цього, можна викликати майстра для визначення збою в налаштуваннях і вирішення проблеми.
Відповідь на запитання, чому роутер відключає Інтернет через деякий час, може дати антивірусна програма. Коли на ПК завелися віруси, вони можуть блокувати доступ до Глобальної мережі, щоб користувач не міг завантажити антивірус або відшукати в Мережі відповіді на запитання.
Може бути таке, що стають недоступними певні сайти, хоча деякі сторінки відкриваються без проблем. Система може і зовсім втратити можливість доступу до Мережі.
Перевірити, чи справді вірус став джерелом проблем із доступом можна, запустивши комп’ютер у безпечному режимі. Для цього необхідно виконати такі дії:
Найімовірніше, “Віндовс” завантажить необхідні модулі за мінімальним шаблоном і заблокує старт роботи вірусу, що блокує. Це можна перевірити, зайшовши в браузер і попрацювавши там певний час.
Якщо в наявності є антивірус, то в “Безпечному режимі” рекомендується провести повну перевірку. Однак у конкретному випадку є деякі умовності. Певна частина вірусів може “ховатися” від антивірусів у тих випадках, коли вони запущені в одній ОС.
Для стовідсоткового видалення вірусу потрібно під’єднатися до ОС з іншої системи, яка чиста від шкідливих ПЗ.
Однак це досить складно, тому краще довірити пристрій сервісному центру для правильного видалення будь-якого шкідливого програмного забезпечення, якщо встановлені антивіруси не можуть з ними впоратися.
До представлених причин, за яких система може втрачати доступ до Інтернету, відносяться будь-які неполадки і проблеми у провайдера або на шляху до нього. Наприклад, обрив дроту, вимкнення електрики на ділянці тощо.
За статистикою, перше місце посідає саме представлена причина. Будь-яка передача і прийом інформації від Глобальної мережі проходить через посередника, тобто оператора або провайдера. Отримати доступ до Інтернету можна, тільки підключившись до одного з них.
За будь-яких проблем зі з’єднанням потрібно насамперед уточнити причину у провайдера.
Якщо неполадка на стороні оператора, то користувачеві потрібно почекати деякий час для її виправлення. Якщо проблема на стороні користувача, то фахівці підкажуть методи для виправлення або надішлють майстра для більш якісного вирішення.
Винуватцем обриву зв’язку може стати операційна система з комплексом програм, які встановлено, а також їхні налаштування. Однак у 90 % випадків доступ до Мережі відсутній саме через проблеми у постачальника послуг. Це може бути пошкодження кабелю на шляху до будинку абонента або будь-які інші технічні неполадки з обладнанням посередника.
Рідко які оператори заздалегідь попереджають абонентів про проведення технічних робіт.
Крім цього, рекомендується перевірити в особистому кабінеті або зателефонувавши на гарячу лінію стан рахунку. Можливо, користувач просто забув вчасно його поповнити, що стало причиною частих обривів з’єднання. Кожен провайдер встановлює свої умови, тому їх невиконання за договором може проявлятися по-різному.
Найчастіше, постачальник послуг може ніде не вказувати те, що причиною обриву став негативний баланс. Навіть при зверненні в технічну підтримку оператор може не звернути на це уваги, проводячи пошук проблеми в іншому напрямку. Саме тому, рекомендується починати пошук причини в доступі з провайдера.
Дроти, які ведуть від обладнання користувача до провайдера, і ті, що знаходяться всередині квартири, є каналами зв’язку. Перевірити цілісність перших зобов’язаний постачальник послуг, а других – абонент. Щоб якісно визначити справжню причину обриву, слід знати і враховувати параметри каналів, за допомогою яких надається доступ до Глобальної мережі.
У разі дротового підключення, наприклад, за допомогою крученої пари або через телефонний дріт, потрібно перевірити, щоб усі кабелі були цілісними, без видимих пошкоджень, перегинів та інших дефектів. Іноді для цього може знадобиться спеціальне обладнання, тому рекомендується викликати професійного майстра.
Телефонне підключення ADSL і схоже перевіряється за допомогою стандартного телефонного апарата, який слід підключити замість модему. Якщо лінія глуха, то пошкодження відразу діагностується.
Для діагностики крученої пари слід перевірити стан індикатора RJ-45 порту на мережевій карті в місці під’єднання дроту. Він має загорітися зеленим кольором.
Для розв’язання проблеми з фахівцями провайдера спочатку потрібно в точності описати, як вона виникла. Після цього слід спробувати методи діагностики та виправлення, запропоновані оператором. Це стосується моментів, коли зв’язок відсутній через несправність обладнання в абонента. Якщо вирішити не вдалося, то необхідно замовити виклик майстра додому.
Якщо причиною неполадок є проблеми у провайдера, то фахівець обов’язково про це повідомить. У такому разі від користувача мало що залежить, доведеться чекати.
За роботу в Мережі відповідає невелика кількість обладнання. У комп’ютері або ноутбуці це бездротовий адаптер або дріт. У разі їхніх поломок знадобиться заміна або ремонт. Бажано виконувати останній в офіційних сервісних центрах.
У разі поломки роутера або іншого обладнання їх також слід міняти або відправляти на ремонт.
Інтернет може пропадати через внутрішні та зовнішні причини. До перших належать неполадки з обладнанням або його налаштуваннями в абонента. У другому випадку, всі проблеми лежать на стороні постачальника послуг доступу. Одні можна вирішити самостійно, інші – за допомогою майстра. У будь-якому разі все можна виправити.
Ми використовуємо файли cookie для максимальної зручності користувачів. Перебуваючи на сайті, ви приймаєте правила використання файлів cookie.
Privacy policy