Що робити якщо на планшеті не вмикається Wifi

Коли не вмикається вай-фай на планшеті – прикра ситуація, що доволі поширена. Це означає, що сталася певна помилка, яка унеможливлює під’єднання або автентифікацію до точки доступу та отримання від неї сигналу. Це може бути наслідком збою в налаштуваннях як планшета, так і маршрутизатора. Визначити причину, у зв’язку з чим це сталося, можна самостійно. Головне, якщо на планшеті перестав працювати Wi-Fi, не панікувати, а спокійно в усьому розібратися.

826578630ee548a21bb42f66faf75697826578630ee548a21bb42f66faf75697

Проблеми та можливості їх виправлення

Практично всі представлені на ринку планшети, незалежно від фірми виробника і моделі, мають масу можливостей і способів доступу до мережі. Ранні моделі такого функціоналу не мали. Способи з’єднання з мережею:

  • Бездротове підключення до точки доступу по мережі вай-фай.
  • Мобільний інтернет. З’єднання відбувається за допомогою стандартної СІМ-карти, яку підтримують більшість пристроїв. Передача даних відбувається за підтримки стандартів 3G, LTE, 4G.
  • З’єднання через кабель до ноутбука або персонального комп’ютера. Можливе пряме з’єднання з роутером.

Важливо! Мобільна мережа не набула такого широкого поширення серед користувачів планшетів, як Wi-Fi.

Якщо на планшеті не працює інтернет через Wi-Fi, то це може свідчити про різні помилки або збої як з боку пристрою, так і з боку роутера або маршрутизатора.

Якщо пристрій не може увімкнутися, з’єднатися з мережею Wi-FI, або зв’язок може постійно пропадати, то необхідно провести такі дії, щоб відновити з’єднання:

  • Провести перевірку бездротової мережі та підключення. У тому випадку, якщо користувач може отримати доступ до маршрутизатора, то потрібно перевірити його ввімкнення і чи горять на ньому лампочки. Крім цього, варто спробувати під’єднатися з інших приладів, щоб дізнатися, чи є у них можливість підключення до точки доступу.
  • Провести перевірку параметрів планшета. Рекомендується відключити і заново ввімкнути мережу вай-фай.
  • Досить часто для виправлення неполадки достатньо простого перезавантаження.
  • За наявності доступу, можна спробувати провести перезавантаження маршрутизатора. Для цього його потрібно ненадовго відключити і ввімкнути заново.
  • Крім цього, рекомендується перемістити планшет ближче до точки доступу, оскільки проблема може бути пов’язана зі слабким сигналом.

Зверніть увагу: коли на планшеті не вмикається Wi-Fi, то можливостей для виправлення ситуації на самому пристрої мало. Це підключення і відключення з’єднання, перезавантаження і скидання налаштувань. Більшість можливостей для виправлення знаходяться в налаштуваннях роутера.

Дата і час невірні

Існує така причина для відсутності доступу до мережі, як неправильно встановлені час і дата. Така помилка не надто поширена, проте, за відгуками користувачів, трапляється. Зазвичай ці дані вказуються в правому кутку або іншому місці на основній сторінці.

Якщо виявлено, що вони некоректні, то необхідно змінити їх у налаштуваннях. Таке трапляється вкрай рідко, оскільки всі сучасні пристрої за місцем розташування автоматично коригують час.

Помилковий пароль

Така проблема є дуже поширеною серед власників планшетів. Дуже часто користувачі насправді вводять пароль неправильно. Також можливо, сам користувач або члени сім’ї змінили пароль від мережі та забули про це розповісти. У такому разі планшет підключитися не зможе.

Збої в програмному забезпеченні

Подібна причина може мати місце в будь-якому сучасному пристрої. У такому разі операційна система працює некоректно і можливо буде погано працювати інтернет на планшеті через Wi-Fi. Виправити таку помилку досить просто за наявності або встановлення спеціальної програми. Найбільш оптимальною і популярною можна назвати Wi-Fi Fixer.

Зверніть увагу: розробники спеціально створили додаток саме на такі випадки з життя, як системні збої. Програма виправить помилки, при цьому не торкнеться особистих даних, файлів та інших матеріалів.

Запустивши програму, користувач побачить основне вікно, в якому відобразяться статуси підключень до мережі. У спеціальній вкладці під назвою “Known” зберігається звіт про всі історії з’єднань. Після цього достатньо зробити перезавантаження і спробувати підключити мережу ще раз.

Налаштування, помилки в них і виправлення

Збій у мережевих або інших налаштуваннях планшета – нерідке явище, яке може трапитися раптово. Може виникнути питання, чому на планшеті немає інтернету, якщо Wi-Fi під’єднаний, або навпаки, повна неможливість підключення. Прояви таких помилок можуть бути абсолютно різними. У такому разі для власника планшета може бути одна відповідь – повне скидання налаштувань до оригінальних, тобто встановлених на заводі.

Для цього необхідно здійснити таку послідовність:

  • Відкрити “Налаштування”;
  • У них знайти необхідний пункт “Скидання параметрів”.

Після виконання цих дій рекомендується перезавантажити пристрій.

Невідповідна прошивка

У такому разі причину неполадки можна легко визначити. Якщо власник проводив перепрошивку, і одразу після цього планшет перестав підключатися до мережі, то було встановлено стару або неофіційну прошивку.

Така дія може давати різні наслідки, аж до повної неможливості роботи з приладом. Виправити ситуацію допоможе тільки встановлення коректної версії програмного забезпечення.

Віруси

На жаль, подібне шкідливе програмне забезпечення поширилося і на телефони з планшетами. Зіткнутися з такою проблемою можна легко, відбувається таке під час скачування неофіційних додатків із сумнівних джерел.

Поширені різні мобільні антивіруси, за допомогою яких можна провести діагностику і видалити вірусні програми.

Неправильні параметри маршрутизатора

Як показує практика і досвід, найчастіше неполадки трапляються з вини маршрутизаторів або роутерів. У таких випадках неможливо під’єднатися до точки доступу або вона взагалі не активна.

Виправити подібні неполадки можна за допомогою декількох методів, які спрямовані на перевірку і налагодження некоректних параметрів точки доступу:

  • Існує така думка, що якщо назву точки доступу написано кирилицею, то з підключенням до неї можуть траплятися збої. Варто спробувати написати ім’я із застосуванням тільки англійських символів.
  • Часто допомагає звичайне перезавантаження роутера.
  • Спробувати змінити метод шифрування.
  • Перепрошивка маршрутизатора.
  • Зміна каналу бездротової мережі.
  • Найпоширеніша і банальна причина – технічні неполадки у постачальника послуг. Перевірити це слід насамперед.

Кнопка бездротової мережі сірого кольору

Сірий колір повзунка Wi-Fi свідчить про те, що послуга не активна. Необхідно зайнятися перевіркою параметрів бездротових мереж і спробувати зробити перезавантаження планшета. Крім цього, мережа може бути просто вимкнена, варто спробувати перемістити повзунок вправо, можливо не доведеться розбиратися в налаштуваннях.

Мережа підключена, але передавання даних немає

Це може насамперед свідчити про проблеми провайдера. У таких випадках Wi-Fi дійсно активна і маршрутизатор працює як слід. Рекомендується звернутися в підтримку постачальника послуг і уточнити причину неполадок. Якщо буде потрібно, можна викликати майстра, якщо неполадка має локальний характер.

Дуже рідко користувачі звертаються до підтримки оператора, намагаючись виправити все самостійно. Як показує практика, близько 60 відсотків випадків порушення роботи передавання інформації бездротовою мережею трапляється через неполадки у провайдера.

Вай-фай на планшеті може не працювати через багато причин. Одні з них банальні й легко вирішувані, а для виправлення інших – може знадобитися кваліфікована допомога. Однак, у своїй більшості, усунути неполадки легко вдається своїми силами.