Причини неможливості підключення Iphone до вай-фаю: неправильний пароль та інші проблеми

Айфон не під’єднується до Wi-Fi – поширене питання на просторах не тільки вітчизняного, а й зарубіжного Інтернету. Безумовно, це прикра несправність, однак одразу починати панікувати і здавати телефон у сервіс не потрібно. Найчастіше подібну неполадку можна виправити простим набором дій самостійно. Підключення можливе, якщо ввести правильний пароль до мережі. Але трапляється збій, і пристрій може перестати отримувати сигнал від роутера і вимагати підключити іншу мережу вай-фай або провести активацію мобільного Інтернету.

395447053576f95e250c0051312d665c395447053576f95e250c0051312d665c

Найпоширеніші порушення в роботі

Для будь-якого сучасного телефону не існує проблем з підключенням до мережі бездротового з’єднання Wi-Fi. З його допомогою виходити в Мережу стало так само просто, як і зробити будь-яку незначну фізичну дію. Це стосується апаратів будь-якого виробника, чи то Apple, чи то Samsung, чи то будь-якого іншого.

Вай-фай мережа зараз є майже в кожному будинку, квартирі, навіть метро або іншому громадському місці. Досить зловити необхідну мережу, якщо раніше до неї не було підключення, то ввести вірний пароль. Якщо до мережі раніше підключалися, то з’єднання пройде автоматично. Як підключити Айфон до вай-фаю – відомо кожному.

Зверніть увагу! Автоматичну активацію раніше використовуваної мережі можна скасувати. У такому разі доведеться щоразу самостійно налаштовувати необхідне з’єднання.

Крім того, що телефон не може знайти мережу, існує ще кілька поширених неполадок, таких як низька швидкість з’єднання, відсутність передавання даних під час під’єднання та інші. У разі будь-яких неполадок рекомендується самостійно спробувати здійснити певну послідовність дій. Це дасть змогу налагодити роботу, уникнувши при цьому походу в сервісний центр для усунення помилок.

Найпоширеніші причини, через які гаджет може втратити можливість під’єднатися до Інтернету:

  • певне програмне порушення роботи;
  • навмисне або випадкове скидання налаштувань за замовчуванням;
  • пошкодження апарату, спричинені фізичним впливом;
  • вплив води або надмірної кількості вологи.

Що стосується більшості представлених пошкоджень, то вони можуть бути складно усунутими, на відміну від скидання налаштувань або програмного порушення. Ці помилки можна спробувати усунути в домашніх умовах без особливих труднощів.

Айфон не бачить вай-фай також у разі певних порушень у роботі самого модему або роутера, який його роздає.

Перевірка коректності роботи мережі

Коли відсутня можливість вибору мережі, не можна підключитися або Інтернет працює дуже повільно, то причина може бути не в телефоні, а в самому пристрої, що роздає зв’язок. Є кілька факторів, які можуть бути сигналом неправильної роботи маршрутизатора. Їх потрібно знати, щоб у користувача була можливість визначити причину відсутності підключення до мережі Інтернет.

Фактори, наявність яких може спровокувати неполадки в пристрої, що роздає сигнал:

  • відсутність можливості бачити пристрій підключення;
  • відсутність можливості під’єднатися до точки доступу;
  • значок бездротової мережі сірого кольору;
  • зависання мережі вай-фай через певний час після підключення;
  • низька швидкість з’єднання;
  • відсутність мережевих налаштувань.

Зверніть увагу: деякі з перелічених чинників можуть також свідчити про збій у роботі самого телефона.

Перед перевіркою коректності роботи маршрутизатора необхідно переконатися в тому, що сам телефон правильно налаштований. Навіть незважаючи на те, що техніка компанії “Еппл” вважається надійною і багаторазово протестованою, часто трапляються системні збої і в неї. Якщо такий стався, то самостійно його можна вирішити, на відміну від апаратного порушення, яке може усунути тільки майстер у сервісному центрі.

Найпоширеніші помилки в телефоні, чому Айфон не підключається до вай-фай:

1. Напис: “Не вдалося підключитися до мережі”. За даними відгуків користувачів, ця неполадка є найпоширенішою. Після натискання кнопки підключення напис може довго не зникати;

2. Напис “Невірний пароль”. Також є неполадкою, яка часто зустрічається під час спроби підключитися. У цьому випадку рекомендується почати з перевірки пароля, оскільки найчастіше користувачі насправді вказують неправильні цифрові комбінації. Варто звернути увагу, що пароль чутливий до регістру (велика і мала літери вважаються різними). Це можна перевірити на іншому пристрої або в налаштуваннях маршрутизатора. Якщо нічого не допомогло, і телефон однаково пише, що пароль неправильний, можна спробувати встановити інший у налаштуваннях і поставити якийсь простий із восьми цифр;

3. Як вирішити проблему “Небезпечна мережа Wi-Fi для Iphone”? Це повідомлення є попередженням, яке можна побачити на пристрої при підключенні до незахищеної Wi-Fi мережі. Натиснувши на саму мережу, з’являються рекомендації з безпеки. Ця функція доступна з iOS 10-ї версії. Якщо підключення відбувається до домашньої мережі, то рекомендується встановити пароль на неї. Якщо мережа громадська, то можна просто користуватися небезпечним підключенням;

4. Відсутність можливості натиснути перемикач мережі, оскільки він не є активним;

5. Підключення присутнє, проте немає передачі даних. У такому разі часто загоряється напис: “Немає підключення до Інтернету”. Коли мобільний пристрій до мережі під’єднався успішно, але сайти в браузері не відкриваються і програми не можуть отримати доступ до Інтернету, причина, найімовірніше, на стороні точки доступу. У такому разі також біля назви мережі може з’явитися подібний напис. Для початку слід перевірити, чи працює Інтернет на іншому пристрої, який під’єднано через цей самий роутер. Якщо ні, то маршрутизатор потрібно перезавантажити. Якщо і це не допоможе, то зробити скидання налаштувань мережі;

6. Відсутність автоматичного з’єднання з мережею, що використовувалася раніше;

7. Коли телефон взагалі не може розпізнати жодної Wi-Fi мережі. Це спочатку може сигналізувати про механічну поломку, оскільки, найімовірніше, порушилася робота антени для приймання сигналу;

8. Підключення неможливе, якщо в якості пристрою, що роздає сигнал, використовується ноутбук або персональний комп’ютер. Найімовірніше, проблема в цьому разі не в самому телефоні, а в налаштуваннях мережі передавального апарата.

Налаштування Wi-fi в iPhone

Під час вивчення та розгляду всіх можливих помилок і поломок можна визначитися з основними та найпоширенішими. Якщо несправний телефон, то рекомендується провести певні дії для усунення неполадок.

Найчастіше вирішити проблеми з підключенням допомагає звичайне перезавантаження.

Найпростіші з можливих шляхів вирішення проблем:

Перепідключення до Інтернету

Ця дія допомагає телефону зробити повторну спробу підключитися до бездротової мережі. Для цього в налаштуваннях необхідно вибрати те саме підключення, до якого телефон не може під’єднатися. Потрібно натиснути на кнопку “Забути цю мережу” і підтвердити дію. Згодом можна зробити повторну спробу.

Це найактуальніший спосіб розв’язати проблему, якщо в маршрутизатора було замінено пароль або проведено інші зміни в налаштуваннях.

Звичайне або примусове перезавантаження

Цей спосіб найчастіше допомагає розв’язати більшість проблем не тільки з підключенням до бездротової мережі, а й налаштуваннями самого телефону. Для здійснення цієї дії потрібно одночасно натиснути на дві клавіші – “Додому” і “Вимкнення”.

Після цього екран пристрою згасне і почнеться перезавантаження. Почекавши деякий час, можна спробувати заново підключитися. Також, якщо це домашня мережа, то можна спробувати перезавантажити сам передавальний пристрій, якщо проблема полягає в ньому.

Підключення з іншого пристрою

Цей спосіб допомагає визначити, у чому полягає проблема з підключенням: у телефоні або передавальному апараті. Для цього необхідно взяти будь-яке інше обладнання, наприклад, ноутбук або планшет, і спробувати під’єднатися з нього.

Зверніть увагу: якщо цю дію також не вдалося виконати, то, найімовірніше, проблема саме в маршрутизаторі або постачальнику послуг.

Програмні помилки в системі

Щоб уникнути втрати даних або порушень роботи пристрою, можна заручитися підтримкою спеціалізованих програм, що дають змогу відновити загублені дані, саму систему до збережених налаштувань або виправити інші порушення в роботі.

Створення резервної копії

Жоден телефон або користувач у світі не може бути захищений від усіляких неполадок. Найчастіше трапляються вони несподівано. Допомогти відновити систему може функція резервного копіювання телефону. В Iphone така функція є.

Два варіанти дій:

  • Резервне копіювання в хмарне сховище iCloud. Здійснюється воно таким чином: “Налаштування” – “Ім’я користувача” – “iCloud”. Потім необхідно вибрати пункт “Резервна копія в iCloud” – “Створити резервну копію”. Це займе певний час, протягом якого не варто відключати мережу;
  • Резервне копіювання на комп’ютер або ноутбук за допомогою програми iTunes. У цьому разі копія створюється в пам’яті обладнання, до якого телефон під’єднано.

Перепрошивка

Якщо телефон перестав працювати повністю або в ньому порушені певні функції, то допоможе його перепрошивка. Виконувати її рекомендується тільки в спеціалізованому сервісному центрі, оскільки можна повністю втратити всі дані та налаштування.

Глюки після оновлення

Це явище не можна назвати рідкістю для компанії “Еппл”.

Зверніть увагу: дуже часто після випуску нового оновлення, його завантаження та встановлення можуть відбуватися всілякі збої та порушення в роботі. У таких випадках допоможе відкат до попередніх версій або очікування виправлення помилок у поточній версії системи.

Найчастіше воно не змушує себе довго чекати, виробник виправляє все досить швидко. Іншими шляхами такі глюки виправити неможливо.

Скидання налаштувань на заводські

Це ще одна з досить популярних можливостей виправити відсутність підключення до Інтернету або будь-які інші неполадки. Зробити скидання просто, для цього необхідно:

  1. Відкрити розділ налаштувань “Основні”.
  2. Натиснути на кнопку “Скидання”.
  3. Далі вибрати підтвердження “Скинути налаштування мережі”.

Найімовірніше, після цієї дії всі проблеми, як із підключенням до мережі, так і інші, вирішаться. Якщо з’єднання не відбулося, то необхідно шукати помилку в налаштуваннях передавального модему.

Поломка модуля вай-фай

Якщо така неприємність трапилася, то напевно жоден телефон підключитися до Інтернету не зможе. У цьому разі потрібно ремонтувати модуль. Робити це рекомендується в сервісному центрі, де фахівці зроблять заміну модуля.

Причин, через які телефон компанії “Еппл” не може приєднатися до бездротової мережі, безліч. Вони можуть бути як апаратними, так і програмними. Якщо перші можливо виправити тільки в сервісному центрі, то другі часто вдається усунути самостійно простим набором дій. У більшості випадків допомагає стандартне перезавантаження або скидання налаштувань до заводських.