Що робити якщо на iPhone перестав працювати Інтернет

Причин, через які не працює Інтернет на айфоні, може бути безліч. Інтернет-з’єднання пропадає через механічну або програмну поломку, поганий зв’язок з базовою станцією оператора, витрачений трафік або навіть несправність сімки. Від користувача вимагається правильно визначити причину і спробувати вирішити проблему самостійно або віднести стільниковий телефон до сервісного центру.

89791ede344b23f6911cf9ad5afccb0d89791ede344b23f6911cf9ad5afccb0d

Способи визначення проблеми

Будь-який користувач звик, що його iPhone постійно перебуває онлайн за допомогою бездротових мереж або мобільного Інтернету. Однак настає засмучення, якщо пристрій перестає ловити Мережу. У такому разі потрібно спробувати самостійно виявити проблему.

Річ у тім, що неполадки з мобільним зв’язком можна легко виявити, на відміну від інших способів з’єднання. Достатньо лише знати основні показники, які свідчать про несправність:

  • коли мобільний Інтернет функціонує з перебоями або взагалі не працює, коли горить значок 3G або 4G;
  • відсутня можливість з’єднання з бездротовою мережею;
  • неможливо ввімкнути режим модему на пристрої.

Найчастіше проблеми з мобільною мережею полягають у відсутності передачі даних, але значок з’єднання активний. У такому разі це може бути причиною невеликого збою. Для вирішення достатньо перезавантажити гаджет. Крім цього, можна спробувати активувати “Режим польоту” і через кілька секунд відключити його. Якщо так і не вдалося вирішити проблему, потрібно змінити мережеві налаштування.

Часто телефон може перестати завантажувати сторінки через неполадки в оператора. У такому разі їх набагато складніше визначити, ніж технічні проблеми в телефоні.

Мережа не працює при нормальному покритті

Найчастішою причиною того, що не працює мобільний Інтернет на айфоні, з досвіду більшості користувачів, стають саме технічні проблеми у стільникового оператора. Чому виникає подібне, мало хто знає, тому абонентам залишається тільки чекати усунення несправностей.

Зверніть увагу: цю проблему легко виявити за тим, що при хорошому покритті не горить значок мобільного Інтернету.

Спробувати вирішити цю проблему можна так:

  1. Дізнатися дані в оператора про такі налаштування, як ім’я користувача та APN. Зробити це можна на офіційному сайті або зателефонувавши в техпідтримку.
  2. Відкрити налаштування гаджета.
  3. У них знайти і вибрати “Стільникова мережа”.
  4. Відкрити вкладку “Передача даних”.
  5. Ввести необхідні значення.

Перед тим як починати шукати причини несправностей, потрібно переконатися, що всі послуги і тарифи підключені.

Можна також зателефонувати в техпідтримку й уточнити, можливо, це всього лише тимчасові проблеми, які незабаром буде усунуто.

Проблеми з боку налаштувань оператора

Коли всі налаштування встановлено коректно, але на айфоні зник Інтернет, перевірити й усунути неполадки можна кількома шляхами:

  • увімкнути і вимкнути “Режим польоту”;
  • відкрити налаштування, вибрати вкладку “Оператор” і відключити повзунок “Автоматично”;
  • перевірити правильність введених мережевих налаштувань.

Важливо! Усі перелічені дії потрібно виконувати послідовно.

Слабкий сигнал Мережі

Досить часто, особливо у віддаленні від міст, зустрічається проблема з нестабільним покриттям оператора. Досі є регіони, де якість сигналу погана. У такому разі розв’язати проблему самотужки вдасться тільки шляхом зміни місця або стільникового оператора.

Цікаво ! На сьогодні регіонів із повною відсутністю сигналу стільникових операторів практично немає.

Однак навіть у центрах великих міст є місця, в яких зв’язок повністю відсутній. Це станції метро, підвали житлових будинків і деякі ліфти. Бетонні стіни також негативно впливають на передачу сигналу, тому якість з’єднання може залишати бажати кращого.

Крім цього, у зв’язку з надмірним захопленням деяких співробітників компаній мобільним Інтернетом в офісах встановлюються пристрої для глушіння сигналів стільникового зв’язку. Також така практика застосовується в деяких освітніх установах.

Якщо ж із проблемою низького рівня зв’язку доводиться стикатися у квартирі або будинку, то можна поскаржитися оператору, залишивши заявку на сайті або зателефонувавши до служби підтримки. Найчастіше постачальники послуг дорожать своєю репутацією і швидко виправляють помилки в покритті.

Відсутність зв’язку після анлока

Анлок являє собою активацію пристрою, привезеного зі США. Такий телефон може мати проблеми з сигналом. СІМ-карта в такому разі активна, але Мережі немає. Для цього потрібне скидання всіх налаштувань. Як це зробити:

  1. “Основні параметри”;
  2. “Скидання”;
  3. “Скинути мережеві налаштування”.

Якщо телефон і систему iOs активують за допомогою програм “САМПрефс” або “Редсноу”, то висока ймовірність проблем із сигналом.

Якщо айфон повністю і нормально розблокований, проте сигналу від Мережі немає, то потрібно виконати таку послідовність дій:

  1. Телефон зі встановленою сімкою під’єднати до комп’ютера.
  2. Встановити і зайти в iTunes.
  3. Вибрати автозбереження, а потім зайти в пункт відновлення.
  4. Коли відновлення завершиться, відновити гаджет з автозбереження і розпізнати його як новий пристрій.
  5. Після цього апарат сам знайде зв’язок із Мережею і проведе підключення.

Перевірка

Перевірка з’єднання проводиться таким чином. Потрібно зайти в налаштування телефону і перевірити ввімкнення передачі стільникових даних і ввімкнений режим LTE, 3G, 4G.

Крім цього, не завадить перевірити гаджет на наявність нових оновлень операційної системи. Досить часто проблеми з бездротовими з’єднаннями виникають саме у зв’язку із застарілою версією iOs.

Виконання перезавантаження Мережі

Ця процедура допомагає вирішити неполадки з мережевими з’єднаннями і підключеннями.

Для цього користувачеві слід виконати такі послідовні кроки:

  1. “Параметри”.
  2. “Стільникові дані”.
  3. Вимкнення повзунка “Передачі”.
  4. Почекати не більше хвилини і заново ввімкнути опцію.

Після цього можна спробувати відкрити будь-яку сторінку онлайн. Якщо з’єднання не відновилося і дані не передаються, то рекомендується повне скидання всіх налаштувань.

Налаштування 3G або 4G

Перед виконанням будь-яких налаштувань рекомендується перевірити наявність грошей на рахунку. Можливо Мережа не працює саме з цієї причини.

Якщо все гаразд, то потрібно оцінити функціонування стандартів зв’язку. Для цього варто зайти в параметри Мережі й вибрати пункт “Передача даних”. Далі потрібно перевірити активність функції бездротової передачі даних 3G.

Зверніть увагу! Іноді просто введення даних недостатньо. Допомогти може повне скидання налаштувань і повторні введення пароля, ім’я користувача та APN.

Налаштування вай-фай

Сьогодні Wi-Fi набуло широкого поширення.

Знайти Мережу стало дуже просто, оскільки кожне громадське місце має свою точку доступу.

У зв’язку з цим потрібно знати основні проблеми під’єднання телефону до Мережі та варіанти їх виправлення:

1. Поява напису: “Не вдалося підключитися до Мережі”. Згідно з відгуками користувачів, ця неполадка є найпоширенішою. Для її усунення потрібно спробувати перезавантажити пристрій і підключитися заново.

2. “Невірний пароль”. У цьому випадку рекомендується почати з перевірки введених цифр. Річ у тім, що дуже часто користувачі насправді вказують неправильний пароль. Важливо звернути увагу, що він чутливий до регістру (велика і мала літери вважаються різними). Можна перевірити пароль на іншому пристрої або в налаштуваннях маршрутизатора. Якщо це не допомогло, і телефон однаково пише, що пароль неправильний, можна встановити інший, максимально простий із восьми цифр.

3. “Небезпечна мережа Wi-Fi Iphone”. Це попередження, яке можна побачити на пристрої при підключенні до незахищеної Wi-Fi Мережі. Якщо йдеться про перевірену домашню мережу, то бажано встановити пароль на неї. Якщо вона громадська, можна продовжувати нею користуватися, але це небезпечно.

4. Значок: “Немає підключення до Інтернету”. Коли мобільний пристрій підключився до Мережі успішно, але сайти в браузері не відкриваються і програми не можуть отримати доступ до Інтернету, причина, найімовірніше, на стороні точки доступу.

5. Ситуація, коли телефон не може визначити жодної бездротової мережі. Це може бути наслідком механічної поломки.

6. Якщо як пристрій, що роздає сигнал, використовується ноутбук або персональний комп’ютер, то часто трапляється збій у підключенні. Найімовірніше, проблема в цьому разі не в самому телефоні, а в налаштуваннях Мережі передавального пристрою.

Пошкодження сімки

Зверніть увагу! Досить часто достатньо провести перевстановлення СІМ-карти.

Буває таке, що вона неправильно стоїть або була некоректно обрізана. Однак можливе й пошкодження внаслідок різних механічних впливів. У такому разі допоможе тільки її заміна на нову. Сьогодні всі оператори пропонують подібну послугу зі збереженням усіх налаштувань, включно з номером абонента.

Поломка мережевого модуля

Через сильний удар, потрапляння вологи можлива поломка мережевого модуля, який відповідає за всі підключення айфона. Здійснити ремонт самостійно не вийде і не рекомендується. Усунути поломку може тільки кваліфікований майстер.

У зв’язку з високою вартістю ремонту техніки Apple краще одразу звертатися тільки до перевірених фахівців або в офіційні сервісні центри, інакше є ризик витратити гроші даремно.

Перезавантаження

У 50 % випадків втрати з’єднання з бездротовими мережами виправити неполадку або збій допомагає звичайне перезавантаження. У всіх айфонах воно виконується однаково – одночасним затисненням двох кнопок – “Додому” і “Вимкнення”.

Як вирішити проблему за допомогою оператора або віртуального експерта

За відсутності зв’язку з вини оператора послуг можна зателефонувати в техпідтримку за консультацією. Як показує практика, найчастіше це допомагає вирішити проблему або хоча б дізнатися її причину. Можливе короткочасне відключення доступу до Мережі через технічні неполадки на базовій станції, про що оператор неодмінно повідомить абонента.

Що стосується способу розв’язання проблем із віртуальним експертом, то це також дієвий метод. Якщо експерт справді професіонал, то обов’язково підкаже всі способи усунення неполадок.

За відсутності зв’язку з Інтернетом на мобільних пристроях фірми “Еппл” не варто панікувати і робити з цього проблему світового масштабу. Найчастіше виправити будь-який збій або неполадку можна самостійно. Якщо це не допомагає, то в сервісному центрі обов’язково полагодять гаджет.