Що робити, якщо на iPhone не працює Wi-Fi і Bluetooth

Причин, через які не працює вай-фай на айфоні, може бути безліч. Визначити збій або поломку можна спробувати самостійно. Будь-який телефон може перестати ловити мережу вай-фай або бачити тільки раніше підключену точку доступу. Відсутність підключення може бути пов’язана з великою відстанню до модему, введенням неправильного пароля користувачем, апаратними поломками, збоєм у програмних налаштуваннях і багатьом іншим.

d6b553fd5a8c30c613d6316d0e0ec26cd6b553fd5a8c30c613d6316d0e0ec26c

Ознаки відсутності підключення до бездротової мережі

Крім стандартних причин, через які пристрій не може під’єднатися до мережі, існує ще кілька поширених, таких як низька швидкість з’єднання, відсутність передавання даних під час під’єднання. У разі будь-яких проблем із роботою потрібно спробувати полагодити все самостійно, перш ніж віддавати апарат у ремонт.

Найчастіші ознаки, за якими мобільний телефон не може під’єднатися до бездротової мережі:

  • Відсутність можливості побачити пристрій підключення. У такому разі конкретного маршрутизатора просто немає в списку доступних підключень.
  • Відсутність можливості під’єднатися до точки доступу. Це коли пристрій знаходить точку доступу, але під’єднати бездротову мережу неможливо, оскільки з’єднання вантажиться довго.
  • Повзунок бездротової мережі горить сірим кольором. Це означає, що режим Wi-Fi не активний. Телефон не підключається, можливо, через увімкнений “Авіарежим”.
  • Зависання мережі вай-фай через певний час після ввімкнення. У цьому випадку передача даних припиняється, зв’язку з мережею немає.
  • Низька швидкість інтернет-з’єднання. Швидкість отримання та передачі даних сильно падає. Найчастіше це пов’язано з неправильною роботою маршрутизатора.
  • Відсутність мережевих налаштувань і кнопки бездротового з’єднання. Таким чином, бездротову мережу неможливо активувати, тому що немає налаштувань у гаджеті. Режим Wi-Fi просто відсутній.

Зверніть увагу: майже всі перелічені причини можуть залежати від неправильної роботи як мобільного апарата, так і мережевого обладнання.

Перед перевіркою коректності роботи маршрутизатора потрібно переконатися в тому, що сам телефон правильно налаштований. Якщо збій стався внаслідок програмного порушення, то самостійно його можна вирішити. Апаратне порушення модуля може полагодити тільки майстер у сервісному центрі.

Важливо! Допомогти усунути відсутність підключення часто може примусове перезавантаження гаджета.

Як визначити, що поломка не в телефоні

У будь-якому разі потрібно знати всі основні можливі помилки і поломки. У такому разі можна визначитися з тим, у якому з пристроїв криється реальна причина.

Рекомендується провести такі дії:

  • перезавантажити роутер за можливості доступу до нього;
  • спробувати отримати доступ з іншого обладнання;
  • перевірити налаштування модему.

Якщо навіть після цього нічого не змінилося, і мережа продовжує бути відсутньою, то причина криється не в мобільному гаджеті, а в модемі.

Скидання налаштувань до заводських допомагає практично за будь-якого системного порушення.

Причини, через які на телефоні не працює Wi-Fi

Не існує однієї конкретної причини, через яку з’єднання з мережею неможливе. Найчастіше користувачі самі провокують деякі неполадки, але способи їх усунення є.

Основні причини, через які не працює вай-фай:

  • Програмне порушення роботи. Це трапляється внаслідок навмисної або випадкової зміни в налаштуваннях апарата. Дуже часто трапляється після оновлень операційної системи.
  • Механічна поломка телефону. При сильному ударі може пошкодитися модуль бездротового з’єднання або інші деталі, які відповідають за мережеві підключення.
  • Навмисне або випадкове скидання налаштувань. Телефон у такому разі не може під’єднатися або визначити мережу.
  • Вплив води або надмірної кількості вологи. Будь-яка рідина, як і механічна поломка, може пошкодити деякі деталі, що відповідають за мережеві підключення. Рекомендується просто висушити пристрій.

Важливо! Не рекомендується здійснювати ремонт і пробувати виправляти механічні пошкодження самостійно.

Інструкція з усунення проблем

Щоб виправити проблему і налагодити підключення, потрібно виконати прості дії.

Звичайне або примусове перезавантаження

Цей спосіб найчастіше допомагає розв’язати більшість проблем не тільки з підключенням до бездротової мережі, а й з різними іншими помилками або неполадками. Для здійснення цієї дії потрібно одночасно затиснути дві клавіші: “Додому” і “Вимкнення”.

Після цього екран пристрою згасне, і почнеться перезавантаження. Почекавши деякий час можна спробувати заново підключитися. Також, якщо це домашня мережа, то можна спробувати перезавантажити сам передавальний пристрій, якщо проблема полягає в ньому.

Оновлення операційної системи iOS

Досить часто телефон може некоректно працювати, через що не ловиться мережа. Подібне часто трапляється, як у гаджетів від компанії Еппл, так і від інших виробників. Це може бути наслідком роботи зі старою версією операційної системи. Річ у тім, що після випуску системного оновлення всі додатки також оновлюються творцями під нову версію IOS. Це може уповільнювати роботу або створювати різні збої.

У таких випадках може допомогти встановлення останнього оновлення системи або відкат до попередніх версій. IOS оновлюється досить часто, і за допомогою останньої версії можна вирішити більшість загальних проблем, з якими стикаються користувачі.

Скидання налаштувань до стартових

Цей спосіб є однією з найпопулярніших можливостей виправити відсутність підключення до мережі або будь-які інші порушення в роботі телефону.

Здійснити скидання досить просто, для цього потрібно:

  1. Відкрити розділ налаштувань “Основні”;
  2. Натиснути на кнопку “Скидання”;
  3. Після цього з’явиться підтвердження “Скинути налаштування мережі”. Його необхідно підтвердити.

Найімовірніше, що після скидання всі проблеми, як із підключенням до мережі, так і будь-які інші, буде усунуто. Якщо з’єднання не відбулося, то потрібно шукати помилку в налаштуваннях маршрутизатора.

Встановлення мобільного антивіруса

Сьогодні будь-який мобільний телефон, як і ноутбук або персональний комп’ютер, може заразитися всілякими вірусами, які передаються через Мережу. Це може спричинити порушення в роботі пристрою. Виправити їх і захистити телефон допоможуть мобільні антивіруси, яких зараз представлено досить багато.

Зверніть увагу: найпоширенішим читається додаток Avira Mobile Security.

Підключення мобільного Інтернету від оператора

Ця дія допоможе перевірити, чи є можливість отримувати і передавати дані через Мережу. Якщо мобільний Інтернет буде без проблем працювати, то можна визначити, що помилка в роздавальному пристрої.

Річ у тім, що за мережеві налаштування та коректну роботу з Wi-Fi відповідають ті самі налаштування та механічні деталі, що й під час мобільного Інтернету. Якщо підключення мобільного Інтернету працює коректно, а Wi-Fi відмовляється, то потрібно перевірити налаштування точки доступу.

Звернення до фахівців

Якщо всі відомі способи усунення проблем з інтернет-підключенням було перепробувано, і результату це не принесло, рекомендується звернутися в один із сервісних центрів. Майстер може визначити причину поломки й усунути будь-які несправності в разі механічного пошкодження або програмного збою.

Найрекомендованішим і найоптимальнішим є офіційний сервісний центр, прикріплений до магазину, в якому купували телефон. Можливо, ще діє гарантія, тоді пристрій там полагодять безкоштовно або замінять на новий, якщо старий відновленню не підлягає.

Офіційний сервісний центр гарантує своєчасність і якісність ремонту, а також надасть знижку на подальше обслуговування.

Усунення проблеми відсутності Wi-Fi на різних версіях iPhone

Якщо на Iphone 4S не працює Wi-Fi, допомогти можуть ті самі дії, які рекомендується проводити для старших моделей. Єдине, що відрізняє моделі 4 або 5, відсутність оновлень системи у зв’язку з припиненням компанією підтримки цих пристроїв.

Якщо на моделях вище Iphone 6 не працює Wi-Fi, можна спробувати встановити оновлення або використати стандартні способи виправлення помилок, як-от перезавантаження, скидання до заводських налаштувань, перепідключення до Мережі або перепрошивка.

Як усунути цю проблему на інших пристроях Apple

Інші пристрої компанії мають ті самі принципи роботи та підключення до Мережі. У разі появи збоїв або помилок на iPad, Macbook або iPod, потрібно спробувати ті самі способи, що й дані для телефонів цієї компанії.

За відсутності будь-яких позитивних змін також рекомендується віднести пристрій до сервісного центру.

Винятком може стати модель ноутбука Macbook. Вона має операційну систему з іншими більш розширеними можливостями. Однак, незважаючи на відмінності в інтерфейсі, виправити програмні збої допоможуть все ті ж перезавантаження, оновлення системи, перепрошивка або скидання налаштувань.

Можливі проблеми та шляхи їх вирішення

Кожному користувачеві “яблучних” гаджетів потрібно знати й інші проблеми з підключенням телефону до Мережі, а також способи їхнього усунення:

1. Поява напису: “Не вдалося підключитися до мережі”. За даними відгуків користувачів, ця неполадка є найпоширенішою. Щоб усе полагодити, потрібно спробувати перезавантажити пристрій і підключитися заново.

2. “Невірний пароль”. У цьому випадку рекомендується почати з перевірки пароля. Річ у тім, що користувачі насправді вводять неправильні цифри та букви. Важливо звернути увагу, що пароль чутливий до регістру (малу літеру та велику літеру вважають різними). Можна подивитися пароль на іншому пристрої або в налаштуваннях маршрутизатора. Якщо це не допомогло, і телефон однаково пише, що пароль неправильний, то можна спробувати встановити інший, бажано робити його максимально простим із восьми цифр.

3. “Небезпечна мережа Wi-Fi Iphone”. Це попередження, яке можна побачити на пристрої при підключенні до незахищеної Wi-Fi мережі. Якщо підключення проходить до перевіреної домашньої мережі, то бажано встановити на неї пароль. Якщо мережа громадська, можна продовжувати нею користуватися, але це небезпечно.

4. Значок: “Немає підключення до Інтернету”. Якщо мобільний пристрій під’єднався до Мережі успішно, але сайти в браузері не відкриваються і програми не можуть отримати доступ до Інтернету, причина найімовірніше на боці точки доступу.

5. Ситуація, коли телефон не може визначити жодної бездротової мережі. Ця несправність може бути наслідком механічної поломки.

6. Якщо як пристрій, що роздає сигнал, використовується ноутбук або персональний комп’ютер, то часто трапляється збій у підключенні. Найімовірніше, проблема в цьому разі не в самому телефоні, а в налаштуваннях мережі передавального пристрою.

Цікаво! Реальних причин порушень у роботі з підключеннями до бездротової мережі може бути безліч. Вони поділяються на програмні та апаратні.

Якщо перші можна виправити досить легко, то з другими доведеться повозитися. А в разі механічних пошкоджень допомогти може тільки кваліфікований майстер.