Опис помилки “інтернет може бути недоступний”

Сьогодні майже в кожного є смартфон, більшість із них працює на операційній системі Android. Вона проста у використанні та багатофункціональна, але що робити, якщо через свій телефон або планшет не вдається вийти в інтернет. Перш за все, потрібно виявити першопричину.

5d602f632f3d30e5fbe07a0395f77da35d602f632f3d30e5fbe07a0395f77da3

Чому на Android підключення до Wi-Fi без доступу до інтернету

Інтернет може бути недоступний на Samsung і гаджетах будь-яких інших марок у кількох випадках. Одна з найпоширеніших причин – некоректна робота точки доступу. Важливо розуміти, що вай-фай може бути і без доступу до інтернету. Це відбувається, якщо, наприклад, маршрутизатор застарілий або неправильно налаштований. Ще підключатися до мережі не вдається через поломки на стороні провайдера, якщо елементарно не оплачена послуга.

Якщо під час перевірок було встановлено, що маршрутизатор справний і інтернет подається, то значить проблема в Андроїд гаджеті. Для вирішення рекомендується застосувати такі спроби:

  • Перезавантажити мобільний пристрій/планшет і маршрутизатор.
  • Через налаштування мережі забути її, клікнувши “Забути мережу”, і підключитися повторно.
  • Здійснити скидання параметрів мережі на Android.

На жаль, далеко не завжди ці способи допомагають позбутися проблеми, але спробувати обов’язково варто.

Перевірка наявності доступу до інтернету та первинні дії

Багато хто задається питанням, що робити, якщо вай-фай підключений, а інтернету немає. Перш за все, потрібно переконатися в наявності доступу в інтернет. Що з інтернетом може бути не так, якщо смартфон, планшет під’єднаний до Wi-Fi, але інтернет підключення немає:

  • Виникли неполадки на стороні провайдера, можливо, пошкодження магістралі тощо.
  • У налаштуваннях маршрутизатора можуть бути встановлені обмеження щодо з’єднання з певними сайтами, можливий також і ліміт на трафік (наприклад, ця проблема поширена в користувачів відкритих мереж у громадських місцях).
  • Була прострочена платіжка, тому провайдер перервав з’єднання.

Якщо під час перевірки ці фактори були виключені, то потрібно приступати до діагностики, що дає змогу виявити пристрій, який у роботі дає збій.

Зверніть увагу: для перевірки працездатності гаджета потрібно під’єднатися онлайн з іншого телефона, планшета.

Збої в Android

Якщо вай-фай працює, а інтернету немає, то проблема може критися і в збоях операційної системи Android. Якщо вдалося вийти онлайн, то проблеми безпосередньо в гаджеті. Рекомендується насамперед перезавантажити пристрій. Якщо конфлікт серед програмних компонентів був незначним, то проблема усунеться самостійно.

Якщо після повторного запуску помилка збережеться, потрібно видалити раніше використовувану мережу і підключитися знову. Забування мережі, а далі її повторне підключення досить часто допомагає розв’язати проблему.

Якщо і видалення мережі не допомогло впоратися з проблемою, потрібно перевірити стан проксі-сервера на телефоні. Він обов’язково має бути ввімкнений.

  1. Зайти в “Налаштування” – “Мережі Wi-Fi” і вибрати мережу для підключення.
  2. Клікнути на вузол “Розширені налаштування” або “Додатково” (у різних версіях операційної системи є відмінності).
  3. У фреймі “Проксі-сервер” має бути прописано “Ні”.

Ще одна банальна, але доволі поширена проблема, коли не працює інтернет на Pulsar через Wi-Fi – встановлена неправильна дата. Щоб мережа почала не тільки ловити, а й вантажити сторінки, потрібно зробити такі дії:

  1. Увійти в “Налаштування”, далі розділ – “Дата і час”.
  2. Вручну встановити дату і час або вибрати “Часовий пояс мережі” / “Дата і час мережі”.

Після цього потрібно постаратися підключитися повторно, мережа має бути доступною.

Перевірка та налаштування роутера

Якщо всі пристрої не підключаються до інтернету, то проблема криється в роутері. Насамперед рекомендується пристрій перезавантажити. Повністю знеструмити його на 30-40 секунд, далі ввімкнути. Ще важливо переконатися в тому, що телефон на ОС Android перебуває досить близько до джерела сигналу, і немає перешкод до його проходження.

Далі, потрібно подивитися параметри налаштувань і за необхідності внести деякі правки:

  1. Відкрити параметри бездротової мережі у веб-інтерфейсі маршрутизатора і встановити інший канал (вкладка Wireless Settings).
  2. Змінити режим роботи бездротових мереж, наприклад з 11n only на 11bg mixed.
  3. У вкладці “Безпека” вибрати тип захисту WPA2/PSK і АES-шифрування.

На завершення обов’язково потрібно переконатися в тому, що в налаштуваннях модему обрано правильно країну/регіон.

Під час спроб під’єднатися до відкритої громадської мережі часто потрібна веб-авторизація, потрібно переконатися, чи була вона пройдена.

Звернення до техпідтримки провайдера

Якщо під час діагностики вдалося з’ясувати, що проблема криється не в смартфоні і не маршрутизаторі, потрібно писати/дзвонити провайдеру. Кожна компанія, що надає подібного роду послуги, має цілодобову технічну підтримку. Фахівці розкажуть про проблему і, можливо, допоможуть її вирішити.

Перевірка служби ДНС-клієнт, зміна адреси або налаштування ДНС-серверів

Застосовуючи статичні параметри налаштування IP-адреси на Android і змінюючи мережу, у користувача гаджетом є можливість додати будь-які користувацькі ДНС-сервери.

Якщо пристрій не рутовано або немає прав суперкористувача, то нові налаштування будуть застосовні тільки для мережі Wi-Fi.

Алгоритм дій для налаштування DNS в Android:

  1. Відкрити налаштування пристрою і клікнути на опції “Wi-Fi”. На екрані відобразиться список усіх доступних мереж.
  2. Щоб змінити налаштування, які використовуються за замовчуванням, потрібно натиснути й утримувати конкретну мережу. З’явиться вікно, в якому можна натиснути “Змінити мережу”.
  3. Наступний етап – клікнути на “Показати додаткові опції”. Це відобразить усі налаштування IP. За замовчуванням буде встановлено DHCP, що означає динамічне налаштування вузла. Потрібно змінити на статичний IP.
  4. Щойно буде встановлено статичні налаштування, на екрані відобразяться DNS1 і DNS2. Тепер можна додати будь-яку з необхідних ДНС-адрес. Найбільш затребувані та безпечні:
    • Google Public Domain Name System (DNS)-> DNS1: 8:8:8:8, DNS2: 8:8:4:4
    • Norton ConnectSafe DNS-> DNS 1: 198.153.192.40, DNS 2: 198.153.194.40
    • Comodo Secure DNS-> DNS 1: 8.26.56.26, DNS 2: 8.20.247.20

На завершення достатньо зберегти всі зміни, після цього перезавантажити пристрій.

Очищення кеш DNS

Очистити DNS-кеш у гаджеті на ОС Android можна таким чином:

  1. “Налаштування” – “Додатки” – “Керування додатками” – “Місцезнаходження мережі” – “Стерти дані”.
  2. У браузері Firefox потрібно пройти такий шлях: клікнути по зображенню гамбургера, розташованого у верхній частині екрана з правого боку, – “Налаштування” – “Безпека” – “Очистити зараз”.
  3. Браузер Google Chrome: “Головне меню” – “Історія” – “Очистити історію” – “Видалити дані за …”.
  4. Стандартний браузер: “Інтернет” – “Ще” – “Налаштування” – “Додатково” – “Керування даними веб-сайту” – у випадаючому списку вибрати “Видалити”.

Зверніть увагу: в операційній системі Android адреси за замовчуванням кешуються на 10 хвилин, у разі виникнення помилки з доступом в інтернет – 10 секунд.

Налаштування фаєрвола

Фаєрвол – це утиліта, завдання якої фільтрувати вхідний і вихідний трафік. Трафік, зі свого боку, являє собою пакети даних, які мережами проходять від смартфона/комп’ютера до сайту і між ними.

Налаштування утиліти проводиться таким чином:

  1. Відкрити додаток, на головному екрані відобразиться вікно “Очікують доступу”. Тут можна ознайомитися з усіма додатками, які можуть споживати трафік. Тепер самостійно користувач повинен дозволити або заборонити це робити додатками. Досить натиснути на одну з кнопок.
  2. У вкладці “Програми” відображені всі встановлені додатки. Навпроти них відображається два поля з написами “Доступ за допомогою мобільної мережі” або “Мережа через Wi-Fi”. Задавати налаштування можна натисканням на ці кнопки.

Ще є вкладки “Глобальні правила”, де пропонується заблокувати конкретний ресурс вручну, і “Журнал подій”.

Перевірка системи на віруси

Цілком можливо, що інтернет став недоступним через ураження системи шкідливим програмним компонентом – вірусом. У цьому разі на смартфон рекомендується встановити антивірус (якщо раніше його не було встановлено) і просканувати пристрій.

Якщо в результатах перевірки відобразилися шкідливі файли, їх обов’язково потрібно видалити.

VPN та інші програми

Якщо підключати VPN-з’єднання, то задіюються метрики високого пріоритету, до яких, як правило, входить основний шлюз. Це призводить до того, що трафік іде через VPN-сервер, а вже звідти в інтернет.

Щоб призупинити проблеми з інтернетом, достатньо всього лише у властивостях ВПН-з’єднання прибрати галочку навпроти “Використовувати основний шлюз у віддаленій мережі”. Це, власне, і все. Тепер необхідно перезавантажити пристрій і заново підключитися до VPN-сервера. У картинках алгоритм має такий вигляд:

Причин, через які може не працювати інтернет у пристрої на операційній системі Android, досить багато. Якщо мають місце програмні конфлікти, впоратися з ними можна і самостійно, якщо ж ідеться про несправність заліза, то знадобиться допомога сервісного центру.